تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

سهمیه سوخت ناوگان وانت‌بار براساس پیمایش تخصیص داده می‌شود

  • کد خبر : 12628
  • 17 دی 1398 - 7:58
سهمیه سوخت ناوگان وانت‌بار براساس پیمایش تخصیص داده می‌شود
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تخصیص سهمیه سوخت ناوگان وانت بار از اول بهمن ماه سال جاری براساس پیمایش ثبت شده در بارنامه خواهد بود.

فروغ فاریابی امروز ۱۷ دی ماه در نخستین جلسه کمیته ویژه ساماندهی وانت بارهای استان با بیان اینکه مقررشده است تخصیص سهمیه سوخت به وانت بارها بر اساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل صورت پذیرد. اظهار کرد: لذا کلیه رانندگان و مالکین وانت بار برای فعالیت در جاده های برون شهری بایستی اسناد حمل وانت بار شامل کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند وانت بار و بارنامه به همراه داشته باشند و در غیر این صورت با متخلفین برخورد قانونی انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در ماه جاری بنابر اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و حسب تصمیمات متخذه در کارگروه مربوطه برای وانت بارهای کم مصرف ۳۰۰ لیتر و پرمصرف ۴۰۰ لیتر به صورت علی الحساب تخصیص داده شد. افزود: در ماه آینده در صورتی که وانت بارهای بین شهری نسبت به دریافت اسناد حمل (بارنامه) اقدام ننمایند با کاهش سهمیه مواجه خواهند شد.

 

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: رانندگانی که تاکنون کارت هوشمنددریافت نکرده اند بایستی به مراکز مجاز ثبت‌نام مراجعه و نسبت به اخذ آن اقدام نمایند

 

فاریابی ادامه داد: متقاضیان جهت اطلاع از نشانی مراکز ثبت نام و مدارک مورد نیاز می توانند به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و نمایندگی شهرستانها و همچنین سایت سازمان به نشانی www.rmto.irمراجعه نمایند

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.