تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

سهمیه شکرخام آذربایجان‌غربی۲۰ هزار تُن است

  • کد خبر : 12652
  • 18 دی 1398 - 13:20
سهمیه شکرخام آذربایجان‌غربی۲۰ هزار تُن است
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۰ هزار تُن سهمیه شکرخام برای استفاده کارخانه‌های این استان در نظر گرفته شده‌است تا در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

علیرضا زارعی بیان کرد: واردات شکرخام از هفته گذشته آغاز شده و هر کارخانه‌ای که اعلام نیاز کند، می‌تواند از سهمیه برخوردار شود.

 

وی افزود: در حال حاضر حدود  ۱۲ هزار تُن شکرخام توسط کارخانه قند میاندوآب و هشت هزار تُن نیز توسط واحد استحصال شاهین‌دژ درخواست شده‌است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷۰ هزار تُن گندم در این استان ذخیره شده‌است،تصریح کرد: این میزان گندم برای مصرف ۱۴۰ روز مردم آذربایجان‌غربی کافی است و کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود.

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: همچنین ۲ هزار و ۷۳۵ تُن شکر و هفت هزار و ۲۱ تُن انواع برنج در انبارهای این شرکت ذخیره شده که کافی است.

 

زارعی با اشاره به کیفیت گندم و نان تولیدی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: آذربایجان‌غربی مجوز خرید پنج هزار تُن گندم با کیفیت از استان ایلام را دریافت کرده است و با ورود این گندم کیفیت نان تولیدی استان بیش از پیش افزاش می‌یابد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.