تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمادگی کامل دفاعی و اعتقادی قرار دارد

  • کد خبر : 16434
  • 16 شهریور 1399 - 10:32
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمادگی کامل دفاعی و اعتقادی قرار دارد
مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: امروز در سایه ولایت و تحت لوای فرماندهی معظم کل قوا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمادگی کامل دفاعی و اعتقادی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری گوروش، حجت الاسلام علی متین در مراسم تودیع و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳حمزه(ع) اظهار داشت: امام حسین(ع) در واقعه کربلا به همه بشریت درس عزت و آزادگی آموخت و تبعیت از این درس سیدالشهدا(ع) در سایه عبودیت و بندگی خداوند متعال انجام می‌شود.

وی ادامه داد: قیام کربلا پس از واقعه عاشورا نه تنها به اتمام نرسید بلکه با افتادن بار این نهضت الهی بر روی دوش حضرت زینب کبری(س)، بخش مهم دیگری از این قیام که همانا انتقال آن به عالمیان بود آغاز شد.

این مقام مسوول تاکید کرد: اگر مشاهده یگان شما رنگ و بوی حسینی به خود گرفت مطمعن باشید نمره قبولی دریافت کرده‌اید و در همه امور موفق خواهید شد.

متین یادآور شد: امروز در سایه ولایت و تحت لوای فرماندهی معظم کل قوا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمادگی کامل دفاعی و اعتقادی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در حیات پر برکت خود کارنامه‌ای بسیار درخشان از خود برجای گذاشته است و این نهاد دارای ماهیت دینی، انقلابی، جهادی، ولایی و مردمی است.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم حجت الاسلام فضل الله میرزایی تودیع و حجت الاسلام اسماعیل مهدوی به عنوان مسوول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) معرفی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.