تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

صدور حکم برای ۲۳ راننده و شرکت حمل ونقل در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 16946
  • 19 مهر 1399 - 9:23
صدور حکم برای ۲۳ راننده و شرکت حمل ونقل در آذربایجان غربی
رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: برای ۲۳ راننده و شرکت حمل ونقل استان به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی حکم صادرشده است.

امیر صالح خیر اندیش در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری گوروش اظهار داشت: در راستای اجرای بخشنامه های صادره از سوی سازمان جهت برخورد های لازم با شرکت ها، موسسات و رانندگانی که پروتکل های بهداشتی لازم را رعایت نکرده اند، اقدامات بسزایی انجام شده و تاکنون برای ۲۳ راننده و شرکت حمل ونقل استان به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی حکم صادر شده است.

وی در خصوص روند کنترل و مقابله با بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل جاده ای استان نیز تصریح کرد: تاکنون برای ۳۸۴ مورد شرکت و راننده تذکر، ۴۷ مورد توبیخ نیز صادر شده است.

خیر اندیش خاطرنشان کرد: از زمان اعلام شیوع بیماری ویروس کرونا از سوی مراجع ذیصلاح، این اداره با اعمال تمهیدات لازم حمل و نقلی بین شرکت ها، موسسات و رانندگان مسافربری محترم نسبت به پیشگیری، کنترل و ریشه کن نمودن آن بیماری اقدامات لازم را بصورت مستمر انجام داده و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تاکید به اینکه ارزیابی رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا بصورت مستمر در بخش حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی انجام می شود یاد آورشد: از آنجا که هنوز واکسن و داروی درمان قطعی برای بیماری کرونا کشف نشده ، مردم باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از انجام سفرهای غیرضروری درون شهری و برون شهری خودداری کنند .

وی ادامه داد: در حال حاضر در آذربایجان غربی ۱۴ پایانه مسافربری با ۴۸۱دستگاه اتوبوس و ۹۸۲دستگاه مینی بوس درحال فعالیت هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.