تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

طرح جاماندگان سهام عدالت به زودی مورد رسیدگی قرار میگیرد

  • کد خبر : 16347
  • 11 شهریور 1399 - 10:07
طرح جاماندگان سهام عدالت به زودی مورد رسیدگی قرار میگیرد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس ‌از ۱۵ شهریور به مدت یک ماه جلسه داشته و احتمالا در هفته نخست پس از تعطیلات دو هفته ای طرح جاماندگان سهام عدالت مطرح شده و در جریان رسیدگی قرار گیرد.

محمد علی‌پور با اشاره به طرح تعیین‌ تکلیف جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این طرح در کمیسیون اقتصادی خانه ملت نهایی شده و به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس کارشناسی‌های انجام شده، تاکنون حدود ۴۵ میلیون نفر از طرح اولیه سهام عدالت بهره‌مند شدند و موضوعی که در کمیسیون مربوطه مطرح شد این بود که تقریبا دو هزار و ۵۰۰ نفر بازماندگان بهزیستی و یک هزار و ۵۰۰ نفر بازماندگان کمیته امداد هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این رابطه مقرر شده که وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تعدادی از کارگران بدون بیمه و بدون تحت پوشش و در مجموع، ۶ دهک پایین جامعه که از قافله جا مانده‌اند را شامل دریافت سهام عدالت کند.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی از ۱۵ شهریورماه به مدت یک ماه جلسه داشته و احتمالا در هفته نخست پس از تعطیلات دو هفته ای مجلس، این طرح مطرح شده و در جریان رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.