تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

طرح ملی ” فهما ” در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی اجرا می شود

  • کد خبر : 12806
  • 25 دی 1398 - 7:06
طرح ملی ” فهما ” در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی اجرا می شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی گفت: همزمان با سراسر کشور، طرح ملی " فهما " در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی اجرا می شود

حجت الاسلام اباذر بیگی بیان کرد: همزمان با سراسر کشور طرح ملی فرهنگی، هنری مساجد ایران معروف به “فهما ” در تمام کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجرا می‌باشد.

 

وی افزود: طرح ملی ” فهما ” به منظور ارزیابی و رتبه بندی فعالیت‌های کانون‌های مساجد با هدف احیای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی در کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۲۳۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعال می‌باشد، خاطر نشان کرد: در این کانون‌ها بیش از ۳ میلیون فعالیت فرهنگی و هنری ثبت شده که برای ۸۵ هزار و ۱۵۷ عضو ارائه می‌شود.

 

حجت الاسلام بیگی تصریح کرد: طرح ” فهما ” فرصتی برای شناساندن و نشان دادن فعالیت‌های انجام شده در کانون‌های مساجد می‌باشد و از این طریق فرصت رقابت بین کانون‌های مساجد در سطح کشور نیز مهیا می شود تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

 

وی ادامه داد: اجرای طرح فهما تا چهارم ماه آینده تمدید شده است و پس از اتمام طرح مذکور، استان منتخب به عنوان پایتخت فرهنگی، هنری مساجد ایران ” فهما ” معرفی خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: آموزش کار با سامانه بچه‌های مسجد و ارائه عملکرد کانون‌ها و تکمیل پروفایل کانون‌ها در این سامانه از مهمترین محور‌های طرح ” فهما ” می‌باشد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.