تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

طرح ولایت ویژه معلمان در آذربایجان‌غربی برگزار می شود

  • کد خبر : 16104
  • 26 مرداد 1399 - 9:45
طرح ولایت ویژه معلمان در آذربایجان‌غربی برگزار می شود
مسئول برگزاری دوره طرح ولایت در آذربایجان‌غربی گفت: طرح ولایت ویژه معلمان از مهرماه سال جاری، هر ماه هفته‌ای یک‌ بار در استان برگزار می‌شود.

علی تنها درخصوص برگزاری طرح ولایت ویژه معلمان در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این طرح از مهرماه سال جاری، هر ماه هفته‌ای یک‌ بار در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال طرح ولایت به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت مبناها به نشانی mabnaha.ir مراجعه کنند.

مسئول برگزاری دوره طرح ولایت در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه استقبال از طرح ولایت هر سال نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور و همزمان در آذربایجان‌غربی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی  احتمال کاهش استقبال معلمان و اساتید از این طرح نسبت به سال‌های گذشته وجود دارد.

تنها به اهداف طرح ولایت اشاره کرد و گفت: تربیت مربی جهت تشکیل و فعال‌سازی حلقه معرفتی دانشجویی به منظور جریان‌سازی، سرمایه‌گذارى مناسب برای ایجاد آمادگى لازم در دانشجو معلمان به منظور نقش آفرینی در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و  آموزش اندیشه‌های بنیادین اسلامی برای معلمان و تربیت آنان به اخلاق اسلامی از اهداف اساسی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: موضوعاتی مانند معرفت‌شناسی در مهر ماه، خداشناسی در آبان، انسان‌شناسی در آذر، فلسفه اخلاق و فلسفه حقوق در دی و بهمن و فلسفه سیاست در اسفند برگزار می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.