تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

عامل اصلی ناامنی در خاورمیانه رژیم صهیونیستی است

  • کد خبر : 14790
  • 01 خرداد 1399 - 11:35
عامل اصلی ناامنی در خاورمیانه رژیم صهیونیستی است
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: بی‌شک مهترین عامل تنش و نا امنی در بخشی از دنیای امروز همین رژیم منحوس صهیونیستی است.

حجت‌ الاسلام منصور امامی، با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس دارای ویژگی‌هایی است که در کمتر کشور و دولتی پیدا می‌شود اظهار کرد: نژادپرستی از پایه‌های اصلی این رژیم منحوس به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: خود برتربینی، عجب سیاسی و خودشیفتگی نژادی سبب شده تا این رژیم خود را برتر از سایر ملت‌ها و دولت‌‌ها ببینند و همین امر سبب شده که نسبت به هیچ کشور، هیچ قانون و هیچ معاهده‌‌ای پاسخ گو نباشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه افزود: برای مثال رژیم کودک‌کش صهیونیستی عضو هیچ کدام از معاهدات بین‌المللی نبوده و یا عضو فعال نیست تا هر زمان بخواهند بتوانند آن را ملغی کند.

حجت‌ الاسلام امامی با اشاره به اینکه دومین ویژگی این رژیم منحوس تحریف‌گری، جعل، مکر و خدعه و استفاده از جریان‌سازی رسانه‌ ای‌ برای این تحریف‌گری است افزود: البته  قرآن کریم نیز پرده از این موضوع برداشته است.

وی اظهار کرد: متاسفانه با توجه به جریان‌سازی رسانه‌‌ای که در اختیار صهیونیست‌‌ها قرار دارد، باعث شده این تحریف‌گری و جعل را به شکل بین‌المللی گسترش دهند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی  ارومیه افزود: سومین ویژگی این رژیم منحوس، تعدی، غارت‌گری، غصب و دست‌اندازی وقت و بی‌وقت به حقوق مسلمانان بوده و متاسفانه به هیچ معاهده‌‌ای نیز پاسخ‌گو نیست.

امامی بیان کرد: بی‌شک مهترین عامل تنش و نا امنی، در بخشی از دنیای امروز همین نظام و رژیم منحوس صهیونیستی است و اگر خاورمیانه بدون رژیم صهیونیستی را در نظر بگیریم، آرامش فراوانی در آن متصور است چون هیچ تنشی در کار نخواهد بود و در این منطقه اتفاقاتی که به شکل مستقیم و غیر مستقیم رخ می‌دهد مرتبط با رژیم  جعلی صهیونیست است.

وی اظهار کرد: متاسفانه ایالات متحده آمریکا با تمامی توان در پشت‌ صحنه اتفاقات است و حمایت‌‌های بی‌ شائبه خود را از این  رژیم منحوس انجام می‌دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه تاکید کرد: همه ساله در روز قدس، مردم مسلمان ایران و سایر کشورهای اسلامی به میدان آمد تا به نژادپرستی، جعل، ترور، ظلم و غصب، پاسخگو نبودن رژیم صهیونیستی به محاکم بین المللی و به استعمار نوین نه بگویند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.