تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

غربالگری دیابت تا آخر آبان رایگان شد

  • کد خبر : 17513
  • 28 آبان 1399 - 9:23
غربالگری دیابت تا آخر آبان رایگان شد
رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: طرح رایگان غربالگری دیابت تا آخر آبان ماه جاری توسط این نهاد در استان اجرا می‌شود.

امین رستم زاده با بیان اینکه درمانگاه دیابت آذربایجان‌غربی اولین درمانگاه تخصصی زخم و دیابت در استان است، اظهار داشت: در راستای عمل به رسالت علمی، جهادی و اجتماعی، اقدام به راه اندازی و افتتاح درمانگاه تخصصی دیابت و ترمیم زخم بیماران دیابتی شده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون در این درمانگاه به بیش از پنج هزار نفر از شهروندان انواع خدمات پزشکی ارائه شده، بیان کرد: طی این مدت از قطع عضو بیش از  ۶۰۳ نفر از مبتلایان به دیابت که در مرحله قطع عضو در سطوح مختلف بودند، جلوگیری شده است.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به فعال‌سازی درمانگاه از طریق جذب پزشک متخصص و بکارگیری نیروی انسانی ماهر طی سال گذشته، افزود: پارسال بیش از یک هزار و ۸۰۰ خدمت تخصصی توسط درمانگاه دیابت جهاد دانشگاهی استان به مردم ارائه شد که شامل انواع خدمات ویزیت تخصصی، خدمات پرستاری و خدمات زخم و پانسمان توسط دستگاه‌های پیشرفته بود.

رستم زاده در رابطه با ارتقای سطح خدمات این درمانگاه گفت: خدمات ویزیت عمومی از ۲۱۰ مورد در سال گذشته به ۹۴۴ مورد ویزیت تخصصی در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

وی به افزایش ۱۴۷ درصدی خدمات تخصصی پرستاری در این مرکز اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات تخصصی پرستاری به ۱۱۶ فقره طی سال جاری رسیده است.

وی همچنین ادامه داد: طی ۲ ماه گذشته ۵۰۰ نفر از مردم از خدمات تخصصی زخم و دیابت این مرکز بهره مند شده اند.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی همچنین به برگزاری جلسات توجیهی رایگان در رابطه با بیماری دیابت برای شهروندان اشاره کرد.

درمانگاه تخصصی زخم و دیابت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به آدرس ارومیه، میدان امام حسین (ع)، به سمت پنجراه، کوچه ۲۵ به شماره تماس ۰۴۴۳۲۲۳۰۵۴۹ آماده ارائه خدمات به هم استانی ها و استان‌های همجوار می‌باشد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.