تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

فروش مجدد سیب‌ در کنار جاده

  • کد خبر : 16635
  • 30 شهریور 1399 - 6:20
فروش مجدد سیب‌ در کنار جاده
رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار ارومیه گفت: با وجود اینکه مسئولان امر، تصمیم بر ممنوعیت سیب در کنار جاده می‌گیرند اما هم اکنون محصول سیب در کنار جاده رها شده است.

قاسم عزتی  با اشاره به اینکه قیمت پایه انگور تاکنون اعلام نشده است اظهار داشت: هم اکنون قیمت انگور کشمشی قرمز بین ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان و کشمش سفید هفت تا ۲۰ هزار تومان قیمت دارد اما متاسفانه شرکت پاکدیس، انگوری خریداری نمی‌کند که اگر می‌کرد رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی به وجود می‌آمد.

وی تصریح کرد: کارخانه‌هایی که انگور مورد نیاز را از کنار جاده خریداری می‌کنند، با قیمت یک هزار و ۸۰۰ خریداری کرده که این قیمت در بازار امروز اصلا مناسب نیست، در حالی که پایه قیمت آن باید بالای سه هزار تومان باشد.

رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار ارومیه در ادامه با اشاره به اینکه قیمت پایه سیب روی درختی در سال گذشته به قیمت دو هزار تومان به فروش می رسید افزود: از سوی دیگر متاسفانه با وجود اینکه مسئولان امر در جلسات نشسته و تصمیم بر ممنوعیت سیب در کنار جاده می‌گیرند اما هم اکنون محصول سیب در کنار جاده رها شده و امسال از سال گذشته فروش مناسب‌تری دارد.

وی با اشاره به اینکه سیب کنار جاده ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومان خریداری می‌شود بیان کرد: از سوی دیگر متاسفانه دولت قیمت تضمینی سیب را اعلام نکرده و بنابراین مشخص نیست که کی اعلام می شود و امید است که پس از برداشت محصول، این قیمت‌ها اعلام نشود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.