تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

فعالیت ۱۳۹۵واحد صنعتی فعال در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 15558
  • 21 تیر 1399 - 10:13
فعالیت ۱۳۹۵واحد صنعتی فعال در آذربایجان غربی
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۱۳۹۵ واحد صنعتی فعال دراستان فعالیت می کنند و: تعداد اشتغال این کارخانجات برابر مجوز صادره ۲۹ هزار و ۸۳۱ نفراست.

غلامرضا بابایی با اشاره به اینکه یکی از بحث های محسوس وزارت صنعت معدن و تجارت فعال سازی واحد های راکد و نیمه تعطیل است، بیان کرد: در سال گذشته تعداد ۱۰۵ واحد صنعتی راکد با اشتغال زایی ۱۱۳۹ نفر به چرخه تولید و فعالیت برگشتند.

وی بااشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۹۵ واحد صنعتی فعال دراستان فعالیت می کنند، تصریح کرد: تعداد اشتغال این کارخانجات برابر مجوز صادره ۲۹ هزار و ۸۳۱ نفراست.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال گذشته ۷۰ واحد صنعتی با اشتغال ۵۰۲۸ نفر افزایش ظرفیت یافته اند، خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۹۴طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ در صد با اشتغال ۱۷۰۱ نفر به بهره برداری رسیده اند.

بابایی یادآور شد: در سال ۹۹برای احیای و راه اندازی و افزایش ظرفیت ۸۵ واحد صنعتی برنامه ریزی شده است.

وی درخصوص مجوز های صادر شده برای راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در آذربایجان غربی در سال گذشته نیز اظهار کرد:در سال گذشته برای ۲۲۹ طرح صنعتی با اشتغال ۱۵۹۷ نفر با سرمایه گزاری ۴۱۵۳ میلیارد ریال  پروانه بهره برداری صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: حل مشکلات بیمه ای، بانکی و خدماتی، برنامه ریزی برای تامین تسهیلات  از جمله حمایت های سازمان از واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای رونق تولید و حل مشکلات آنها است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.