تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

مالکین واحدهای مسکونی بهداری ارومیه نسبت به دریافت انشعاب قانونی آب شرب اقدام نمایند

  • کد خبر : 17732
  • 11 آذر 1399 - 9:45
مالکین واحدهای مسکونی بهداری ارومیه نسبت به دریافت انشعاب قانونی آب شرب اقدام نمایند
مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از مالکین واحدهای مسکونی واقع در منطقه بهداری خواست تا هرچه سریعتر نسبت به دریافت انشعاب قانونی آب شرب اقدام نمایند.

صابر خسروزاده با بیان اینکه برخی ساکنین این منطقه از ۱۰ سال گذشته بصورت غیرمجاز از آب شرب استفاده می کنند،  اظهار داشت: ۲۷۰ خانوار ساکن در این منطقه با برداشت غیرمجاز آب از شبکه های توزیع،  مشکلات عدیده ای را برای سایر مشترکین و شرکت آب و فاضلاب ایجاد کرده اند.

وی افزود: تذکرات لازم برای تبدیل انشعابات غیرمجاز به انشعاب قانونی به کرات به این واحدها ارائه شده است که تاکنون ۲۰۰ واحد نسبت به خرید انشعاب قانونی اقدام کرده‌اند.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه تصریح کرد: امور آب و فاضلاب ارومیه در راستای صیانت از حقوق بیت المال و ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان، علی الخصوص در منطقه بهداری و کوچه های سروستان و بهارستان، طی سال گذشته با انتشار فراخوان عمومی و اطلاع رسانی های لازم، آمادگی خود را برای واگذاری انشعاب آب شرب را اعلام کرده که با بی توجهی عده‌ای مواجه شده است.

خسروزاده با برشمردن مضرات و  خسارات ناشی از انشعاب های غیرمجاز اظهار کرد: کاهش میزان آب در شبکه های توزیع آب و افت فشار در شبکه از جمله تبعات انشعابات غیرمجاز است که در این رابطه شکایات عدیده ای نیز از سوی سایر مشترکان ساکن در منطقه واصل شده است.

وی با اعلام اینکه شرکت آب و فاضلاب بر اساس مستندات قانونی وظیفه دارد تا نسبت به جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و معرفی به مراجع ذی صلاح قضایی اقدام نماید، از مالکان واحدهای مسکونی دارای انشعاب غیر مجاز خواست تا در اسرع وقت نسبت به تبدیل انشعاب خود به انشعاب مجاز اقدام نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.