تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

مجتمع گردشگری “خلیل باغبان” ارومیه شهریور امسال افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 15938
  • 15 مرداد 1399 - 9:13
مجتمع گردشگری “خلیل باغبان” ارومیه شهریور امسال افتتاح می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌ غربی گفت: مجتمع گردشگری خلیل باغبان ارومیه در شهریور امسال و همزمان با هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

جلیل جباری با اشاره به پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال در آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: مجتمع گردشگری خلیل باغبان ارومیه با اشتغال ۴۰ نفر در شهریور امسال و همزمان با هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: همچنین یک هتل با اشتغال ۲۸ نفر در ارومیه و یک هتل دیگر در قطور خوی با اشتغال ۲۲ نفر در همین ایام افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از افتتاح سه اقامتگاه بوم‌گردی در سردشت خبر داد و تصریح کرد: همچنین مجتمع سلامت و تندرستی ارومیه با اشتغال ۱۲ نفر آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.

جباری خاطرنشان کرد: در شهریور امسال دو شرکت خدمات مسافری و گردشگری در ارومیه و یک شرکت در بوکان افتتاح شده و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی در ادامه از مرمت پنج پروژه‌ تاریخی با حجم سرمایه‌گذاری ۸۸ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها برای ۱۲۱ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار داشت: همچنین مرمت کاخ‌موزه باغچه جوق ماکو، مرمت موزه علم و فناوری ارومیه، مرمت مقبره آل یعقوب چالدران، مرمت راسته پنیرفروشان ارومیه و نیز رونمایی اشیای مرمت شده ارومیه-خوی در شهریور امسال انجام می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.