تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

محصولات شرکت‌های فناور در سامانه فن‌بازار ثبت شود

  • کد خبر : 15334
  • 06 تیر 1399 - 11:18
محصولات شرکت‌های فناور در سامانه فن‌بازار ثبت شود
کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: صاحبان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای توسعه فروش و صادرات محصولات خود در این سامانه ثبت‌نام کنند.

صمید آقایی با اشاره به اینکه صاحبان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای توسعه فروش و صادرات محصولات خود در این سامانه ثبت‌نام کنند بیان کرد: هر محصولی که در این سامانه ثبت شود، در همه کشور قابل مشاهده است.

وی افزود: تاکنون ۳۳ شرکت فناور و دانش‌بنیان در سایت فن‌بازار منطقه‌ای این استان ثبت‌ شده است.

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین ۴۳ محصول توسط این شرکت‌ها در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، محصولات گیاهان دارویی، پزشکی، زیست محیطی و انواع حسگرهای هوشمند در این سایت به ثبت رسیده است.

آقایی تصریح کرد: همچنین ۳۲۱ کاربر در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان به آدرس   http://urmia.techmart.ir  ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است، اظهار داشت: سامانه فن‌بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند.

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان خاطرنشان کرد: آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیازهای فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است و در حقیقت پیدا کردن، شناختن نواقص و نیازمندی‌های چرخه تولید، سرمایه و فروش عمده‌ترین کاری است که بر عهده کارگزار فن‌بازار قرار دارد.

آقایی ادامه داد: سایت جدیدی نیز با لینک  http://www.tavaniran.ir  و با هدف اعلام مشخصات فنی و نیازمندی‌های واحدهای تولیدی راه‌اندازی شده است که شرکت‌ها می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کرده و مشخصات فنی و توان تولیدی خود رادر آن بارگذاری کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.