تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

مدیریت سبز راهبردی مناسب برای ارتقاء بهره وری در ادارات است

  • کد خبر : 16530
  • 23 شهریور 1399 - 9:37
مدیریت سبز راهبردی مناسب برای ارتقاء بهره وری در ادارات است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی مدیریت سبز را راهبردی در جهت ارتقا بهره وری، بهینه سازی و صرفه جویی در ادارات عنوان کرد.

ارسلان شکری در نخستین جلسه کارگروه مدیریت سبز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر لزوم توجه به مقوله مدیریت سبز به عنوان شاخصی مهم و تاثیر گذار در بکارگیری موثر و کارآمد تمامی منابع مادی و انسانی تاکید کرد و گفت: هدایت و کنترل سازمان جهت نیل به اهداف زیست محیطی، صرفه جویی در اعتبارات هزینه‌ای و اعمال سیاست‌های مصرف بهینه منابع با سازماندهی و برنامه ریزی در قالب این‌نوع مدیریت قابل انجام است.

وی افزود: اصلاح و بهبود فرآیند‌ها و ساختار‌ها مثل ساختار الگوی مصرف و انرژی با اصلاح الگوی فرهنگ مصرف و فرهنگ سازی مصرف بهینه و نیز اصلاح الگوی مصرف انرژی در ادارات از اهداف اساسی مدیریت سبز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ارتقا بهره وری دستگاه‌های دولتی و استفاده بهتر از امکانات موجود و رعایت الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف سوخت، آب، برق، کاغذ، مواد اولیه، اقلام و تجهیزات را نیز از دیگر اهداف مدیریت سبز دانست و بر رعایت کامل آن توسط پرسنل تاکید کرد.

در ادامه جلسه حاضرین در مورد راهکار‌ها و مشکلات مصرف بهینه انرژی و امکانات موجود در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و لزوم صرفه جویی و بهره برداری اصولی از امکانات دولتی بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.