تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

مدیریت مسئولین در کرونا برای هر ایرانی مایه افتخار و مباهات است

  • کد خبر : 14638
  • 23 اردیبهشت 1399 - 8:29
مدیریت مسئولین در کرونا برای هر ایرانی مایه افتخار و مباهات است
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: مدیریت مسئولین در صحنه مبارزه با بیماری کرونا، افتخار انگیز و برای هر ایرانی مایه افتخار و مباهات است که مسولین آن تمام فکر و ذکرشان رفع مشکلات آحاد جامعه است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در نشست هم اندیشی ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور با فعالین مبارزه با کرونا بیان کرد: مدیریت مسئولین در صحنه مبارزه با این بیماری افتخار انگیز و برای هر ایرانی مایه افتخار و مباهات است که مسولین آن تمام فکر و ذکرشان رفع مشکلات آحاد جامعه است.

وی در سخنانی با قدردانی از پیگیری ها و مدیریت دولت و شخص دکتر روحانی در صحنه مبارزه با کرونا افزود: اینگونه اعمال دولت را تاسی به راه و روش اهل بیت عصمت و طهارت می دانم و امام علی(ع) فرمایشی به این مضمون دارند که آیا من قانع باشم به همین که به من بگویند امیرالمومنین و در مشکلات با مردم مشارکت نکنم لذا اقدامات بسیار خوب شما را در حقیقت یادآور عمل معصومین است.

نماینده ولی فقیه در استان ،استاندار آذربایجان غربی و فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش و نیز فرمانده سپاه شهدای استان گزارشی از اقداماتی که تاکنون برای مبارزه با بیماری کرونا و رسیدگی به اقشار ضعیف استان انجام داده اند، ارایه کردند.

رییس جمهور همچنین در ارتباط ویدئو کنفرانسی با شرکت پاکدیس در استان آذربایجان غربی با توضیحات مدیر عامل این شرکت و نیز در گفت و گوی کوتاه با یکی از کارگران این مجموعه در جریان فعالیت های شبانه روزی این مجموعه در تولید الکل و توزیع آن در بیمارستانها و کارخانجات تولید کننده مواد ضد عفونی کننده، قرار گرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.