تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

مذاکره با ایادی استکبار ثمری جز ریخته شدن خونها نخواهد داشت

  • کد خبر : 17662
  • 08 آذر 1399 - 8:54
مذاکره با ایادی استکبار ثمری جز ریخته شدن خونها نخواهد داشت
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی درپی شهادت دانشمند فرهیخته شهید محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کردند.

متن این پیام بدین شرح است :

شهادت مظلومانه دانشمند شهید محسن فخری زاده که در اقدامی تروریستی به لقاء الله شتافت،  مردم بصیر و همیشه آگاه  ایران‌اسلامی را داغدار کرد و موجب تالم‌ و تاثر اینجانب گردید.

 شهید سرافراز محسن فخری زاده  یکی از شخصیت های برجسته علمی و پژوهشی در حوزه دانش هسته ای و دفاعی در کشور محسوب میشد که سالها عمر با برکت خود را در مسیر خدمت به نظام‌اسلامی و ارتقای علمی و تحقیقاتی کشور صرف نمود که همواره در لیست ترور دشمنان قرار داشت و امروز با نثار خون مطهر خود نشان داد ، اعتماد به دشمن جنایتکار و مذاکره با ایادی استکبار و کشورهایی که جز رسیدن به اهداف شوم خود مسیری را دنبال نمی کنند ثمری جز ریخته شدن خونها و‌از دست دادن سرمایه های حقیقی این مرز و بوم نخواهد داشت .

 استکبار جهانی و تروریست های وابسته بدانند با این اقدامات ضد انسانی و خائنانه نمیتوانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به قله های علم‌و فناوری خللی ایجاد کنند و مرتکبین این جنایت نفرت انگیز بزودی به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

 اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر رهبر معظم انقلاب ، خانواده محترم و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای این شهید سرافراز علودرجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.