تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

مراسمات ماه محرم طبق دستورالعمل‌های ابلاغی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 16062
  • 23 مرداد 1399 - 8:29
مراسمات ماه محرم طبق دستورالعمل‌های ابلاغی برگزار می‌شود
استاندار آذربایجان غربی گفت: مراسمات ماه محرم طبق دستورالعمل‌های ابلاغی با همکاری مردم و متولیان امر برگزار می‌شود.

محمدمهدی شهریاری در پنجاه و نهمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، تداوم روند کاهشی شیوع کرونا در استان را منوط به رعایت جدی دستور العمل‌ها دانست و افزود: اگر شیوه نامه‌ها و فاصله گذاری اجتماعی به درستی اجرا نشود بار دیگر مجبوریم محدودیت‌های کرونایی را حتی به صورت شدیدتر اجرا کنیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی شیوع کرونا از دو هفته قبل روند کاهشی در استان داشته است، این وضعیت امیدوار کننده را نتیجه تعامل مردم و مسئولین در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی دانست.

مقام عالی استان ادامه داد: در مرداد ماه تا به امروز دستور العمل‌های بهداشتی به میزان ۷۵ درصد در استان رعایت شده است.

شهریاری به برگزاری کنکور نیز اشاره کرد و از مسئولین امر خواست تا نسبت به اجرای دقیق بستر‌های لازم برای برگزاری این رویداد مهم اقدام نمایند.

شهریاری با انتقاد از برخی فرمانداران که نسبت به برگزاری جلسات شهرستانی مدیریت کرونا اهتمام لازم را ندارند گفت: فرمانداران موظف هستند هر هفته جلسات مدیریت بیماری کرونا را برگزار و نسبت به حل مشکلات اقدام نمایند.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: مراسمات این ماه طبق دستورالعمل‌های ابلاغی با همکاری مردم و متولیان امر برگزار می‌شود.

شهریاری گفت: از اتحادیه‌های صنفی انتظار می‌رود طبق ماه‌های گذشته بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در صنوف نظارت جدی داشته باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.