تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج هنرمندان ارومیه برگزار شد

  • کد خبر : 17645
  • 07 آذر 1399 - 0:25
مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج هنرمندان ارومیه برگزار شد
مسئول کانون بسیج هنرمندان ارومیه گفت: سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه سازمان بسیج هنرمندان در ارومیه برگزار شد.

طیبه امینی مسئول کانون بسیج هنرمندان ارومیه، امروز ۶ آذر در حاشیه مراسم سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه بسیج هنرمندان که در محل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد این شهرستان برگزار گردید، ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان آزاده و هنرمندان بسیجی اظهار داشت: در آخرین روز هفته بسیج همزمان با شهادت بانوی بزرگوار، کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه(س)، سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه بسیج هنرمندان در ارومیه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی بسته معیشتی، تقدیم هنرمندان سرپرست آسیب دیده از کرونا میشود. افزود: امیدوارم این اقدامات و حرکتهای مومنانه گام کوچکی در حل مشکلات مردم غیور، مومن و انقلابی کشور عزیزمان باشد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان ارومیه با بیان اینکه میان آنچه که باورمان است و آنچه که اتفاق می افتد فاصله هاست، تصریح کرد: بسیج بر اساس باورها و اعتقادات درونی خود همواره سعی نموده در جهت رفع موانع و مشکلات سد راه تحقق آرمانهای مقدس بشریت، گامهای اساسی بردارد و در این برهه از زمان که با آسیبهای ویروس منحوس کرونا، مواجه هستیم، بسیجیان با حضور پررنگ در صحنه مبارزه به یاری آسیب دیدگان می شتابند.

امینی خاطرنشان کرد: کانون بسیج هنرمندان ارومیه در این راستا در حد توان خود انجام وظیفه می نماید و تا به امروز بنا به تکلیف، چندین مرحله به هنرمندان آسیب دیده کمک نقدی و غیر نقدی کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.