تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

مشارکت مردم رکن اساسی مبارزه با ویروس کرونا است

  • کد خبر : 13811
  • 21 اسفند 1398 - 6:09
مشارکت مردم رکن اساسی مبارزه با ویروس کرونا  است
رئیس شورای اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: مشارکت مردم رکن اساسی مبارزه با کرونا ویروس است.

علی مصطفوی بیان کرد: مشارکت مردم رکن اساسی مبارزه با کرونا ویروس است. هر جا مردم پای کار آمده‌اند موفقیت حاصل شده است.

 

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته اطلاع رسانی کرونا ویروس بر عهده فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: آموزش و آگاه سازی عمومی، رصد فضای مجازی، پاسخ دهی به شایعات و شبهات و تولید محتوا بر اساس حقیقت باید جزو اولویت‌های این کمیته باشد.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی با بیان اینکه باید مردم را در جریان امور قرار داد. تصریح کرد: شکست کرونا امروز بیش از هر چیزی نیازمند کاهش تجمعات و در خانه ماندن مردم است.

 

مصطفوی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در خصوص کرونا ویروس، خاطر نشان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا آمادگی پذیرش مسافر نوروزی را نداریم و از مردم نیز تقاضا داریم به منظور سفر و یا خروج از استان به قصد کشورهای همسایه به آذربایجان غربی سفر نکنند.

 

وی بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان برای مبارزه با کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: علاوه بر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته رصد فضای مجازی نیز با هماهنگی شورای اطلاع رسانی تشکیل می‌شود.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا با بیان اینکه هراس غیر واقع بینانه و عدم آگاه سازی در مسیر قطع زنجیره انتقال کرونا خللی ایجاد می‌کند، از متولیان امر خواست تا با اطلاع رسانی درست بستر تقویت اعتماد عمومی را فراهم سازند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.