تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

مشکل دیرینه افت فشار آب مشترکان مناطق مرتفع اسلام آباد ارومیه برطرف شد

  • کد خبر : 15304
  • 04 تیر 1399 - 9:34
مشکل دیرینه افت فشار آب مشترکان مناطق مرتفع اسلام آباد ارومیه برطرف شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: مشکل دیرینه افت فشار آب مشترکان اطراف باغ رضوان ارومیه و کوی ۶۹ و ۷۱ اسلام‌آباد ارومیه برطرف شده و مشترکان مجاز این مناطق از این پس هیچ مشکلی در زمینه تامین آب آشامیدنی نخواهند داشت.

علیرضا رضوی اظهار داشت: با اقدامات انجام شده مشکل دیرینه افت فشار آب مشترکان مناطق مرتفع اسلام آباد برطرف شد، و و مشترکان مجاز این مناطق از این پس هیچ مشکلی در زمینه تامین آب آشامیدنی نخواهند داشت.

وی افزود: اهالی این منطقه از گذشته با مشکل افت فشار و به‌ویژه در زمان اوج مصرف روبه‌رو بوده بنابراین با توجه به اولویت حل مشکلات مردمی برای این شرکت و در یک برنامه‌ریزی صورت گرفته، تقویت خط انتقال شبکه آب این محلات جزو اولویت‌های ضروری آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با اتصال خط انتقال شبکه آب این محلات به خط ورود مخزن ولیعصر مشکل افت فشار آب این محلات برطرف شد تا خدمات‌ این شرکت به مردم را به شکل قابل قبول و مناسب ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکل کمبود آبی برای انشعابات مجاز این مناطق وجود ندارد افزود: پس از رفع این مشکل از تاریخ ۲۰ خرداد هیچ مشترک مجازی مشکل افت فشار آب ندارد و مشترکانی که انشعاب غیرمجاز دارند باید برای برطرف شدن این مشکل نخست نسبت به قانونی کردن انشعاب خود اقدام کنند.

رضوی تاکید کرد: نباید از نظر دور داشت که منابع آبی محدود است و باید آب شرب با رعایت اصول صرفه‌جویی استفاده شود تا در آینده دچار مشکل کمبود آب در استان نباشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.