تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

ممنوعیت تجمع برای ثبت نام در مدارس آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 15881
  • 11 مرداد 1399 - 12:41
ممنوعیت تجمع برای ثبت نام در مدارس آذربایجان‌غربی
مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان‌غربی گفت: تجمع برای ثبت نام در مدارس استان ممنوع است و روند نام‌نویسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

ابراهیم محمدی در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: تدبیر مدیران برای انجام بهینه امر ثبت نام ضروری است و باید سازو کار آن برمبنای شرایط روز تدبیر شود.

وی با تاکید بر گندزدایی مداوم مدارس و استفاده از مواد ضدعفونی کننده ادامه داد: هیچ دانش آموز میان پایه ای حق حضور در مدرسه در زمان ثبت نام را ندارد و فقط پایه های اول، هفتم و دهم در این باره می توانند در مدرسه حاضر شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ شهریور آغاز سال تحصیلی است و اول شهریو نیز مانور آغاز سال تحصیلی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: با وجود کمبودها و سختی ها باید با خلاقیت و مدیریت امور آموزشی را پیش برد.

محمدی با بیان اینکه مسوولیت امر دشواری است، افزود: لازم است روسای مناطق همه همکاران را در انجام امور مشارکت داده و از همکاری و تعامل با فرمانداری ها غافل نشوند.

وی از روسای ادارات آموزش و پرورش استان خواست در اولین روز کاری هفته جاری با حضور شورای معاونان، عملکرد حوزه خود را در راستای پروژه مهردر قالب کمیته های ششگانه بازنگری و بررسی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به موضوع ثبت نام گفت: ۵۰۴ هزار نفر در استان ثبت نام شده اند که برای رسیدن این رقم به میزان پیش‌بینی‌شده لازم است تا اولیا در انجام ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.