تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اعلام مهلت ثبت‌نام اینترنتی در چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی

  • کد خبر : 14470
  • 06 اردیبهشت 1399 - 7:42
اعلام مهلت ثبت‌نام اینترنتی در چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی
رییس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: داوطلبان شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی این نهاد از۲۴ خرداد تا ۱۶ تیرماه سال جاری برای ثبت‌نام مهلت دارند.

حافظ ابراهیمی با بیان اینکه نحوه ثبت‌نام در این مسابقه‌ها امسال به علت وضعیت پیش آمده در زمینه شیوع بیماری کرونا، اینترنتی است اظهار داشت:  مسابقات مرحله شهرستانی از ۲۴ خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۷ تیر ادامه دارد.

وی افزود: این رقابت‌ها در ۱۰ رشته حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۰ و پنج جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی، تفسیر عمومی قرآن و نیز همسرایی و هم‌خوانی برگزار می‌شود.

رییس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: امسال مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه به دلیل ارتقای کیفی مسابقات به مرکزیت سه شهرستان استان برگزار می‌شود که در این راستا خوی، ارومیه و بوکان به میزبانی شمال، مرکز و جنوب استان انتخاب شده‌ است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: داوطلبان شهرستان‌های خوی، ماکو، چایپاره، شوط، چالدران، پلدشت و سلماس در خوی، ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر و مهاباد در ارومیه و بوکان، سردشت، میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در بوکان با هم رقابت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.