تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

مواد غذایی عرضه‌شده در بوفه مدارس آذربایجان‌غربی پالایش می شود

  • کد خبر : 12305
  • 28 آذر 1398 - 14:04
مواد غذایی عرضه‌شده در بوفه مدارس آذربایجان‌غربی پالایش می شود
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به موضوع کیک‌های حاوی انواع قرص مشاهده‌شده در سطح استان، نظارت بربوفه‌های مدارس استان تشدید و کنترل‌ها از نظر پالایش مواد غذایی عرضه‌شده نیز افزایش می‌یابد.

ابراهیم محمدی با اشاره به موضوع کیک‌های حاوی انواع قرص مشاهده‌شده در سطح استان بیان کرد: بررسی‌های به عمل آمده حاکی از این است که اغلب مواد خوراکی و غذایی توسط دانش‌آموزان از بیرون از مدرسه تهیه شده‌بود.

 

وی افزود: به منظور رفع نگرانی‌های موجود و تأمین سلامت دانش‌آموزان مقرر شد نسبت به پالایش بوفه‌های مدارس اقدام شود و این اقدام در دستور کار مدارس استان قرار گیرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تصریح کرد: به دانش‌آموزان توصیه می‌شود جهت حفظ سلامت تا اطلاع ثانوی تغذیه خود را به صورت خانگی یا از مراکز مجاز و معتبر تهیه کنند.

 

محمدی با بیان اینکه مسائل اخیر از طریق مراکز بهداشتی و قضایی تحت بررسی است، اضافه کرد: نتایج حاصل به محض اعلام از سوی نهادهای مسوول، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: توصیه ما به مردم این است که سواد سلامت و رسانه‌ خود را ارتقا دهند و مراقب اخبار بی‌پایه و اساس در فضای مجازی که منبع آنها مبهم است، باشند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.