تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

میدان میوه و تره شهرداری ارومیه بصورت شبانه روزی ضد عفونی می شود

  • کد خبر : 13866
  • 25 اسفند 1398 - 4:57
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردی‌های کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: میدان میوه و تره بار بصورت شبانه روزی جهت پیشگیری از شیوع کرونا ضد عفونی می‌شود.

 

غلام رضا حافظی با اشاره به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: در این راستا میدان میوه و تره بار توسط نیرو‌های شهرداری ضد عفونی و همچنین عملیات ضد عفونی محل اداری سازمان نیز بصورت روزانه صورت می‌گیرد و دستکش و ماسک نیز در بین نیرو‌های شاغل در میدان توزیع شده است.

 

وی افزود: ارباب رجوع میدان میوه تره بار نیز بصورت پیوسته توسط دستگاه‌های تب سنج کنترل می‌شوند.

 

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردی‌های کشاورزی شهرداری ارومیه تصریح کرد: همچنین بزرگترین و مجهزترین دستگاه سم پاش و محلول پاش ضد عفونی کننده و گند زدایی خودرو‌ها جهت پیشگیری از شیوع کرونا در ورودی میدان میوه و تره بار شهرداری راه اندازی شد.

 

حافظی خاطر نشان کرد: دستگاه نیمه اتوماتیک محلول پاش ضدعفونی کننده در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان و مراجعه کنند گان به همت کارشناسان سازمان طراحی و نصب شده است.

 

وی با بیان اینکه مخزن این دستگاه ۲۰۰۰ لیتر است، اظهار کرد: در هر ۳ ثانیه، یک خودرو باری با قدرت پرتاب ۴ متر محلول پاشی و گند زدایی می‌شود.

 

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردی‌های کشاورزی شهرداری ارومیه ادامه داد: روزانه بیش از یک هزار دستگاه خودرو به میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه تردد می‌کنند.

 

حافظی با اشاره به اینکه جهت پیشگیری از شیوع کرونا میدان دواب از ۱۴ اسفند تعطیل شده است، گفت: با ابلاغ دامپزشکی استان نسبت به تعطیلی میدان دواب اقدام شد و همچنین بازار کهنه فروشان نیز به دستور فرمانداری شهرستان ارومیه تعطیل شده است که با شکست ویروس کرونا مجدا باز می‌شوند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.