تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024

نخستین محموله کالا از طریق «کارت الکترونیک مرزنشینان» در مرز تمرچین ترخیص شد

  • کد خبر : 16887
  • 15 مهر 1399 - 10:58
نخستین محموله کالا از طریق «کارت الکترونیک مرزنشینان» در مرز تمرچین ترخیص شد
نخستین محموله کالا از طریق کارت الکترونیک مرزنشینان از مرز تمرچین استان آذربایجان غربی ترخیص شد.

به گزارش پایگاه خبری گوروش، نخستین محموله کالا از طریق کارت الکترونیکی مرزنشینان از مرز تمرچین ترخیص شد.

در جریان سفر یک روزه استاندار آذربایجان غربی به شهرستان پیرانشهر با افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی و تولیدی به میزان ۱۲۴ میلیارد تومان برای ۱۰۰ نفر نیز فرصت شغلی ایجاد شد.

محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در سفر به شهرستان پیرانشهر ابتدا ساختمان مدیریت توزیع برق این شهرستان را با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال افتتاح کرد.

بهره برداری از فاز دوم شرکت تولیدی موکریان کامپوزیت آلومینیوم تولید “ورق پی وی سی یو وی” با سرمایه گذاری ارزی ۴۰۰ هزار یورو و سرمایه گذاری ریالی ۴۵ میلیارد ریال با ظرفیت تولید سالانه ۳۵۰۰ تن و ایجاد ۱۵ فرصت شغلی دیگر پروژه افتتاحی بود که با حضور استاندار آذربایجان غربی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی به بهره برداری رسید.

شرکت تولیدی آرد مهر آسای غرب در زیربنای ۱۱ هزار مترمربع و تولید سالانه ۴۸ هزار تن آرد با حجم سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی و ایجاد فرصت شغلی برای ۷۲ نفر دیگر پروژه افتتاحی در جریان سفر استاندار آذربایجان غربی به پیرانشهر بود.

در این سفر همچنین کلنگ آغاز عملیات احداث راه روستایی محور رزگاری به اندیزه به طول ۸ کیلومتر و صرف اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال به زمین زده شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.