تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

نقش آذربایجان‌غربی بعنوان مدافع کیان ایران اسلامی تبیین و تشریح شود

  • کد خبر : 16073
  • 24 مرداد 1399 - 13:28
نقش آذربایجان‌غربی بعنوان مدافع کیان ایران اسلامی تبیین و تشریح شود
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: حماسه های دوران دفاع مقدس به عنوان اوج قله انقلاب اسلامی باید به نسل های بعدی انتقال داده شود.

سردار حبیب شهسواری در دوره تربیتی شهید حسین مرتضوی زاده در ارومیه با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب، دوران دفاع مقدس را گنج بی پایانی دانست و افزود: باید در این زمینه نقش آذربایجان‌غربی که نه تنها هشت سال بلکه ۴۱ سال با دفاعی مقدس مدافع کیان ایران اسلامی است تبیین و تشریح شود.

وی، همچنین به امنیت پایدار موجود در مرزهای آذربایجان‌غربی اشاره و تصریح کرد: اگر معاندان نظام اسلامی در خیالشان به دنبال ایجاد ناامنی باشند، محکم‌ترین سیلی را به آن‌ها می‌زنیم تا در این زمینه از تفکرات خود نیز پشیمان شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ سازمانی بر اساس ارزش های اسلامی در مجموع دستگاههای اجرایی استان گفت: این مهم شامل مجموع باورها و هنجارهایی می شود که کارمندان را حول محور واحد به سمت هدف تعیین شده سازمان هدایت می کند.

آقای صادقی توسعه نظام اداری الکترونیک و یکپارچه سازی اطلاعات را از جمله امور مهم برای توسعه نظام اداری کشور دانست و افزود: این موضوع مزایایی از جمله کاهش هزینه ها تسریع در انجام امور و شفاف سازی و امنیت بخشی به اطلاعات سازمان ها را دارد.

آقای دده جانی رئیس سازمان بازرسی استان نیز در این مراسم مباحثی در رابطه با فساد ستیزی در ادارات و نحوه انجام آن مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.