تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

نماز یکی از جذاب ترین نعمت های الهی است

  • کد خبر : 12206
  • 22 آذر 1398 - 10:41
نماز یکی از جذاب ترین نعمت های الهی است
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نماز یکی جذاب ترین نعمت های الهی است و نظر خداوند متعال بر این بنده است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ارومیه بیان کرد: یکی از جذاب ترین نعمت های الهی را نماز دانست و بیان کرد: وقتی انسان با نماز به ارتباط با خداوند متعال می‌پردازد، نظر خداوند متعال بر این بنده است و سایه رحمت خداوند فرد را احاطه می‌کند.

وی افزود: کسانی که نماز نمی‌خوانند واقعا بیچاره و بدبخت بوده و از این لذت خداوندی بی‌بهره هستند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به ثواب نماز جماعت نیز تصریح کرد: اگر تمام درختان دنیا مداد شوند و تمام ملائک جمع شوند، نمی‌توانند ثواب یک رکعت نماز جماعت را بنویسند و این گونه نماز هدیه خداوند متعال بر بندگان است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی لزوم توجه به حضور در  نمازهای جماعت و جمعه را یادآوری کرد و افزود: مدیران و مسوولان استانی در نمازهای جماعت و جمعه شرکت کرده و در صف اول باشند تا مردم نیز از آنها الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری پرشور انتخابات در اولویت است و در کنار آن، انتخاب افراد اصلح بسیار مهم خواهد بود خاطرنشان کرد: افراد ثبت‌نام کننده اگر تشخیص بدهند که موقعیت برای حضور آنها مناسب نیست، جرات داشته و صحنه را ترک کنند.

 

امام جمعه ارومیه با اشاره بر ضرورت توزیع مناسب امکانات در شهر ارومیه و خودداری از تبعیض در این خصوص تاکید کرد و گفت: تقسیم شهر به ٢ قسمت، کار غلطی است و باید با همه شهروندان به صورت عادلانه برخورد شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: باید مردم از هم اکنون با هوشیاری، افراد صالح را برای انتخاب در روز دوم اسفند شناسایی کنند زیرا حضور افراد اصلح در مجلس شورای اسلامی، کشور را به سمت اعتلا سوق می دهد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.