تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

نمایان شدن برکات تدبیر امام خمینی (ره) در حفظ و تثبیت جایگاه ارتش

  • کد خبر : 14363
  • 29 فروردین 1399 - 6:13
نمایان شدن برکات تدبیر امام خمینی (ره) در حفظ و تثبیت جایگاه ارتش
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور موثر ارتش در کنار مردم، کمک‌رسانی به اقشار مختلف و اهتمام ویژه در مقابله با شیوع بیماری کرونا طی سال‌‎‌های اخیر، موجب دلگرمی بیشتر مردم در جامعه شده و از برکت‌های تدبیر امام راحل در اوایل انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی بیان کرد: برکات تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در حفظ و تثبیت ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب که نشانه عمق جهان‌بینی امام راحل و نگاه توحیدی ایشان است، امروزه به خوبی آشکار شده است.

وی به عمق ایمان و شجاعت نیروهای مسلح در کشور اشاره کرد و ادامه داد: همیشه وقتی که فرماندهان و نیروهای مومن و با اخلاص ارتش را مشاهده می‌کنیم، به خودمان می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که افرادی این‌چنین معتقد و متعهد در نظام اسلامی عهده‌دار حفظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی هستند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ایران با دیگر نیروهای مسلح دنیا این است که در راه خداوند تلاش می‌کنند و جهاد فی سبیل الله داشته و بر اساس آموزه‌های قرآن کریم و با عمق باور قلبی و دینی در انجام وظایف خود تلاش می‌کنند و این در حالی است که در سایر کشورها چنین اعتقاد و پشتوانه‌ای وجود ندارد.

حجت‌الاسلام قریشی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی ارتش در موضوع مقابله با بیماری کرونا خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش در این ایام که مردم با بیماری کرونا درگیر بودند، با تمام قوا به میدان آمده و در کنار مردم و مسوولان تلاش کردند که زنجیره گسترش این ویروس را بشکنند و نیز در سایر موضوعات اعم از کمک رسانی و توزیع اقلام بهداشتی پیشقدم بودند.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.