تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم اشتغال‌‌زایی در استان تاکید کرد

  • کد خبر : 17325
  • 18 آبان 1399 - 10:59
نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم اشتغال‌‌زایی در استان تاکید کرد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در طرح‌های سرمایه‌گذاری برای معرفی به صندوق‌های بزرگ سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شودکه پروژه‌های با اشتغال زایی بالا در اولویت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی اظهار داشت: در طرح‌های سرمایه‌گذاری برای معرفی به صندوق‌های بزرگ سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شود که پروژه‌های با اشتغال زایی بالا در اولویت باشد.

وی افزود: استان ظرفیت‌های معدنی ویژه‌ای دارد که می‌توان نسبت به پیشگیری از خام فروشی و استفاده بهینه برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

وی ادامه داد: فعال سازی و ساماندهی گمرکات مرزی، و رونق تولید منجر به صادرات می‌شود و کشاورزی نوین را از دیگر اولویت‌هایی می‌توان برشمرد که برای دعوت از سرمایه‌‌گذاری صندوق‌های بزرگ پیشنهاد داد.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌غربی خطاب به نمایندگان و مدیران استانی خاطرنشان کرد: همدلی نمایندگان و مدیران استانی برای توسعه قابل تقدیر است و این همدلی برای توسعه را که در قالب نشست مجمع نمایندگان و مسوولین تبلور می‌یابد جای خوشحالی دارد و چنین جلساتی را در گذشته شاهد نبودیم و روند فعلی قابل تقدیر است.

قریشی عنوان کرد: این وحدت و همدلی را از دست ندهید و اجازه ندهید مباحث قومی، جناحی و مذهبی این وحدت را خدشه دار کند و هر چقدر همدلی تقویت شود می‌توان گام‌های اساسی‌تر برای توسعه برداشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.