تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

وحدت و همدلی رمز توسعه پایدار استان است

  • کد خبر : 14580
  • 19 اردیبهشت 1399 - 10:20
وحدت و همدلی رمز توسعه پایدار استان است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: شکوفایی در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با وحدت، همدلی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های انسانی میسر می‌شود.

علی مصطفوی در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نقده با تاکید بر نقش وحدت و همدلی در دستیابی به توسعه پایدار، اظهار کرد: شکوفایی در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با وحدت، همدلی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های انسانی میسر می‌شود.

وی با قدردانی از همراهی مردم و نخبگان نقده در مقابله با بیماری کرونا، افزود: تلاش کادر پزشکی و درمانی استان که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند، قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های منابع مالی، در چند سال گذشته در دولت تدبیر و امید تحولات چشمگیری صورت گرفته است.

مصطفوی تصریح کرد: کشور ما توانسته است در حوزه بهداشت، درمان و کنترل بیماری نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا عملکرد بهتری داشته باشد.

وی با اشاره به احیای دریاچه ارومیه، اعلام کرد: با همت مسئولین و اجرایی کردن پروژه‌های عظیم انتقال آب به این دریاچه و به لطف بارش‌های اخیر در ۲ سال گذشته، دریاچه ارومیه بار دیگر شادابی خود را بازیافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی تغییرات مدیریتی را لازمه پویایی و تحول اداری به منظور تسریع و تداوم روند توسعه عنوان کرد.

در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های مرتضی فرامرزی فرماندار سابق نقده، منوچهر شاکر به عنوان سرپرست فرمانداری نقده منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.