تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

وحدت و همدلی مردم آذربایجان غربی در کمک به افراد متضرر از کرونا مثال زدنی است

  • کد خبر : 14458
  • 05 اردیبهشت 1399 - 6:40
وحدت و همدلی مردم آذربایجان غربی در کمک به افراد متضرر از کرونا مثال زدنی است
فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا گفت: وحدت و همدلی در استان برای کمک به خانوارهای آسیب دیده از ویروس کرونا مثال زدنی است.

سردار محمد تقی اوصانلو در مراسم آغاز رزمایش بزرگ سراسری کمک مومنانه که در حسینه اعظم ثار الله ارومیه برگزار شد، بیان کرد: وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولین استان برای کمک به افراد متضرر از ویروس کرونا مثال زدنی است.

وی با اشاره به اینکه لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری برای دستگیری از نیازمندان امری زیبا و پسندیده است، تصریح کرد: حرکت های کوچک با اتحاد و همدلی،کارهای جهادی بزرگی را رقم می زنند و این رزمایش یک نمونه از این کارهای جهادی است.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا بااشاره به اینکه سپاه در طول ۴۰سال انقلاب، همیشه در کنار ملت ایران بوده است، خاطر نشان کرد: با عنایت خداوند و همکاری مردم امیدواریم هرچه زودتر از شر این ویروس منحوس رهایی یابیم.

سردار اوصانلو با اشاره به اینکه کمک مومنانه یعنی کمک بی ادعا و بدون چشم داشت به مومنان با حفظ کرامت آنها است، اظهار کرد:  مردم ایران در طول این ۴۰سال نشان داده اند در هرجایی که نیاز باشد، جهادی وار حضور دارند.

وی ادامه داد: درحالی که در دنیا مردم برای فراهم کردن چند بسته بهداشتی به همدیگر بی احترامی می کنند ولی در ایران اسلامی مردم با همدلی و جهادی بسته های معیشتی را در بین مردم نیازمند توزیع می کنند که این نشان از همدلی و وحدت ملت ایران است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.