تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

ورود محموله کیت تشخیص کرونا از فرانسه به کشور

  • کد خبر : 14434
  • 03 اردیبهشت 1399 - 8:12
ورود محموله کیت تشخیص کرونا از فرانسه به کشور
مدیرکل گمرک بازرگان گفت: محموله آزمایشگاهی کیت تشخیص کرونا که از کشور فرانسه به میزان حدود ۶ تن خریداری شده، از طریق بازارچه مرزی «ساری‌سو» وارد ایران شد تا زمینه انتقال آن به مرکز فراهم شود.

صادق نامدار با اشاره به این خبر بیان کرد: این سومین محموله دارویی است که با توافق مدیران مرزی ایران و ترکیه از طریق بازارچه مرزی «ساری‌سو» در ماکو وارد کشور می‌شود تا در اختیار مدیران بخش درمان کشور قرار گیرد.

وی در ادامه بابیان اینکه این محموله در یک دستگاه کامیون در ۳۸ پالت به وزن حدود ۶ تن وارد شد، اضافه کرد: این محموله به ارزش ۴۴۳ هزار و ۶۸۵ یورو پس از پذیرش و تحویل و انجام تشریفات گمرکی با یک کامیون به مقصد گمرک پیام تهران راهی شد.

مدیرکل گمرک بازرگان تصریح کرد: گمرک بازرگان آمادگی دارد تا همه محموله‌های دارویی را از طریق بازارچه مرزی «ساری‌سو» که در یک کیلومتری بازرگان قرار دارد، وارد کشور کند.

نامدار خاطرنشان کرد: شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی می‌توانند جهت هماهنگی با گمرک کشور ترکیه و حمل بار دارویی، مشخصات کامیون خود را  به گمرک بازرگان اعلام کنند.

وی اظهار داشت: نخستین محموله دارویی خریداری شده از کشور آلمان نیز ۲۰ روز قبل به میزان ۲۶ تن از طریق همین بازارچه وارد کشور شده بود.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.