تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

پخش تولیدات فرهنگی مربیان کانون پرورش فکری استان از شبکه استانی

  • کد خبر : 16466
  • 18 شهریور 1399 - 10:09
پخش تولیدات فرهنگی مربیان کانون پرورش فکری استان از شبکه استانی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از پخش تولیدات فرهنگی مربیان کانون از برنامه کودک شبکه استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گوروش، جواد زاهدی بیان کرد: فایل‌های محتوایی شامل تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از طریق برنامه کودک (سلام اوشاقلار) شبکه استانی سیمای آذربایجان‌غربی به روی آنتن می‌رود.

وی افزود: این تولیدات با همکاری صدا و سیما و کانون استان آذربایجان‌غربی و در قالب فعالیت‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، کاردستی و روخوانی کتاب برای استفاده عموم مردم استان روز‌های زوج از ساعت ۱۰ صبح از طریق برنامه سلام اوشاقلار پخش و ساعت ۱۶ بعد از ظهر همان روز نیز بازپخش می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: این تولیدات از زمان شیوع بیماری کرونا و آغاز فعالیت‌های مجازی کانون توسط مربیان مراکز سراسر استان تولید و جهت استفاده کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود. همچنین تعدادی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با حضور در برنامه سلام اوشاقلار فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی را به صورت زنده اجرا می‌کنند.

زاهدی تصریح کرد: پیش از این نیز معرفی غرفه‌های موزه کودک ارومیه به منظور بهره مندی و آشنایی کودکان و نوجوانان استان در زمان شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور در این موزه با اجرای مربیان کانون از طریق سیمای استان آذربایجان‌غربی پخش شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.