تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

پرداخت صدقات خانگی در استان الکترونیکی شد

  • کد خبر : 17574
  • 03 آذر 1399 - 9:50
پرداخت صدقات خانگی در استان الکترونیکی شد
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از جمع‌آوری ۵۰ میلیارد ریال صدقه طی هشت ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد.

عزیز سهندی با اشاره به آثار وبرکات صدقه و اهمیت آن تصریح کرد: ۱۴۵ هزار مشترک صندوق صدقات اعم از کوچک و بزرگ در استان وجود دارد.

وی با اشاره به حرکت به سمت استفاده از روشهای الکترونیکی و جایگزینی آن با پرداخت سنتی در صدقه از راه اندازی پوزهای الکترونیکی برای پرداخت صدقه در استان خبرداد و گفت: تاکنون ۵۴ دستگاه پوز الکترونیکی بین عاملین دریافت صدقات توزیع شده است که مشترکین با استفاده از کارت بانکی خود می توانند با حضور عاملین در درب منازل صدقات خود به جای پول نقد، الکترونیکی پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی تصریح کرد: کاهش آسیبهای در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی حذف گردش پول نقد الکترونیکی ودن فرآیند تخلیه صندوق صدقات تسهیل و تسریع در پرداخت صدقات ارتقاء اعتماد عمومی و شفاف‌سازی از اهداف راه‌اندازی پوزهای اندرویدی در پرداخت صدقات است.

سهندی تصریح کرد: کلیه نیروهای مسئول امور خیرین که مسئول جمع آوری صدقات هستند در سطح استان دستگاه پوز دریافت کرده و آموزش‌های لازم در خصوص نحوه تخلیه الکترونیکی با آنها داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: صندوق صدقات به عنوان نماد امداد و مجوز حضور همکاران دردب منازل باقی خواهد ماند اما با فرهنگ سازی بین آحاد مردم و مشترکین از شیوه‌های سنتی پرداخت صدقه در قالب پول نقد به استفاده از کارت بانکی ترغیب خواهند شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.