تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

پیام تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 13364
  • 24 بهمن 1398 - 4:55
پیام تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی از حضور مردم در  راهپیمایی ۲۲ بهمن
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم ولایت مدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی نمودند.

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم ولایت مدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی نمودند.

 

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن روز اتحاد، همبستگی، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های استکبار جهانی و ابر قدرت‌هایی است که همواره و در طول چهار دهه عمر انقلاب از هر حربه و ترفندی برای ضربه به پیکره و روح این مکتب الهی استفاده کردند و البته هیچگاه راه به جایی نبردند.

ملت بزرگ و قدر شناس ایران اسلامی با شکوه‌تر از سال‌های گذشته به میدان آمدند و با مشت‌های گره کرده و فریاد‌های رسا حمایت همه جانبه خود را از آرمان‌های ارزشمند امام (ره)، رهبری معظم و شهدای گلگون کفن انقلاب به منصه ظهور گذاشتند.

حضور حماسی و سرشار از شور مردم ولایت مدار استان آذربایجان غربی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تابلویی زیبا از رشادت، مردانگی، غیرت و اتحاد را به نمایش گذاشت و یکی از بی نظیرترین حماسه‌های مردمی را در تاریخ این خطه رشید خلق کرد و یقینا این وحدت و یکپارچگی نشانگر حفظ، تثبیت و تقویت انقلاب شکوهمند اسلامی است.

اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و انقلابی مردم مومن و قدرشناس استان، بی تردید این حضور گسترده و عظیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رسالت سنگین خدومان انقلاب اسلامی را دو چندان کرده و باید کمر همت را برای تکرار حضوری باشکوهتر در انتخابات دوم اسفندماه و تلاش بیش از پیش برای توسعه همه جانبه استان بست و از هر ظرفیتی برای اعتلای ایران اسلامی و این استان شهیدپرور استفاده کرد.

سید مهدی قریشی
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

محمدمهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.