تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

پیشنهاد ارتقای ۷ نقطه آذربایجان‌غربی به شهر

  • کد خبر : 14981
  • 14 خرداد 1399 - 13:49
پیشنهاد ارتقای ۷ نقطه آذربایجان‌غربی به شهر
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: امسال ارتقای هفت نقطه را به شهر در آذربایجان‌غربی به وزارت کشور پیشنهاد داده شده است.

علی مصطفوی در جلسه تکریم و معارفه فرماندار جدید میاندوآب با تسلیت سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و با بیان اینکه یکی از راه‌های تحقق شعار جهش تولید، توجه به مهاجرت معکوس است اظهار کرد: بی‌تردید اگر در روستاها به امر کشاورزی و دامداری و یا سایر تولیدات کشاورزی توجهی شود جهش تولید رخ داده و این مهم در شهرستان میاندوآب به توجه و حمایت ویژه مسوولان بستگی دارد.

وی در ادامه با اشاره به توجه به تقسیمات کشوری در دولت تدبیر و امید افزود: در سال گذشته در آذربایجان‌غربی ۶ نقطه روستایی به شهر ارتقا یافت و در طول ۹ ماه گذشته نیز ۲ روستا در استان شامل «فیرورق» در خوی و «بکتاش» در میاندوآب به بخش ارتقا یافت و بزودی بخشداری «بکتاش» ایجاد می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امسال ارتقای هفت نقطه را به شهر در آذربایجان‌غربی به وزارت کشور پیشنهاد داده شده که پس از بررسی‌های بیشتر برای تصویب به هیات دولت ارجاع می‌شود و هر چقدر خدمات زیادی به این نحو به روستا کشیده شود، شاهد مهاجرت مردم به شهرها نخواهیم بود.

مصطفوی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه امام(ره) مقدمات ظهور انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ را فراهم کرد، خاطرنشان  کرد: همچنین ایشان جنگ تحمیلی را به صورت مدبرانه مدیریت کرد.

وی بیان کرد: در طول تاریخ هر موقع جنگی علیه ایران روی می‌داد بخشی از خاک کشور به عنوان امتیاز به دیگران واگذار می‌شد اما در دوران دفاع مقدس با مدیریت حضرت امام خمینی(ره) و به رغم توطئه استکبار جهانی و قدرت‌های زورگو که رژیم صدام را حمایت می‌کردند ، این جنگ به پیروزی منجر شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: اکنون نیز بعد از ۳۱ سال هدایت و رهبری این نظام بر عهده خلف صالح حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که به بهترین شیوه و به رغم توطئه استکبار جهانی کشور را مدیریت کردند و در طول سال‌های گذشته توطئه‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و استکبار هر روز به هر بهانه‌ای توطئه‌ جدیدی را علیه نظام و مردم ایران ایجاد می‌کند ولی این توطئه‌ها با رهبری داهیانه رهبر انقلاب به فرصت تبدیل شده‌است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.