تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به حد کافی تأمین شده است

  • کد خبر : 14531
  • 11 اردیبهشت 1399 - 5:33
کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به حد کافی تأمین شده است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: هیچگونه کمبودی درخصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان وجود ندارد.

غلامرضا بابائی در چهارمین جلسه تنظیم بازار و ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان بیان کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بیش از نیاز استان ذخیره سازی شده وهیچگونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد و هرگونه افزایش قیمت کالاها خارج از مصوبات ستاد تنظیم بازار غیر قانونی و تخلف است.

وی افزود: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به حد کافی تأمین شده و در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف ها برای استفاده عموم مردم با نرخ و قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است، در صورت مشاهده هرگونه توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی با متخلفین مطابق قانون و به صورت جدی برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان تصریح کرد: در طرح ضیافت که به مناسبت ماه مبارک رمضان از ۳۱ فروردین سال جاری آغاز شده و اجرای آن تا پایان ماه رمضان در سطح استان ادامه خواهد داشت، ۱۰۰ اکیپ بازرسی تمام عملکرد واحد های صنفی و غیرصنفی را در سطح عرضه، تولید، توزیع و خدمات را مورد رصد و پایش قرار خواهند داد.

بابائی در خصوص تولید و توزیع اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس عنوان کرد: در خصوص انواع محلول های ضد عفونی کننده به دلیل تولید بیش از حد نیاز در استان کمبودی وجود ندارد و انواع ماسک مورد نیاز مردم از استان های تولید کننده تأمین شده است که از هفته آینده جهت توزیع برای عموم تحویل داروخانه ها خواهد شد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.