تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

کاهش دید افقی در فرودگاه ارومیه

  • کد خبر : 12859
  • 28 دی 1398 - 8:12
کاهش دید افقی در فرودگاه ارومیه
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر دید افقی در باند فرود به ۶۰۰ متر کاهش یافته که همین امر عاملی برای تاخیر پروازهای ورودی و خروجی است.

محمدعلی نائل قراملکی بابیان اینکه کاهش دید افقی منجر شده پرواز ایران‌ایر از مقصد تهران به ارومیه با تاخیر انجام شود. اظهار داشت: به تبع تاخیر در پروازهای ورودی به فرودگاه ارومیه، پروازهای خروجی نیز با تاخیر همراه خواهد بود.

 

وی افزود: با تلاش نیروهای خدماتی در فرودگاه، پرواز هواپیمایی آتا از ارومیه به مقصد تهران در ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، شنبه طبق برنامه انجام شد.

 

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و تداوم آن، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

 

قراملکی خاطر نشان کرد:  شماره تماس‌های ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۲۷۷۷۷۶۶ – ۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنها می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه و یا تاخیرهای احتمالی اطلاع یابند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در مجموع پنج پرواز ورودی و پنج پرواز خروجی از فرودگاه ارومیه وجود دارد،گفت: از زمان اعلام پیش‌بینی بارش برف تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.