تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

کسب ۴ مقام رقابت‌های مجازی کشور توسط کاراته کاران آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 17713
  • 10 آذر 1399 - 9:11
کسب ۴ مقام رقابت‌های مجازی کشور توسط کاراته کاران آذربایجان‌غربی
دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: نمایندگان استان در هفته سوم لیگ مجازی کاراته در بخش کاتای مردان کشور، چهار عنوان برتر بخش تیمی را در رده‌های سنی مختلف کسب کردند.

اسفندیار محمودی اظهارداشت: تیم باشگاه حق نظری (الف) از این استان در گروه‌های نونهالان و خردسالان در گروه کمربندهای سفید، زرد و نارنجی و خردسالان در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش با ۲۱ امتیاز تیمی، ۴ صدرنشینی و ۱۹۴.۴۸ امتیاز انفرادی به مقام نخست دست یافت.

وی افزود: باشگاه حق نظری (ب) دیگر نماینده استان نیز با ۱۹ امتیاز تیمی، یک صدرنشینی و کسب ۱۹۱.۷۶ امتیاز انفرادی در رده دوم قرار گرفت.

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان نیز باشگاه فرهنگی ورزشی حق نظری با ۲۱ امتیاز تیمی، پنج صدرنشینی و ۱۷۳.۰۸ امتیاز انفرادی به مقام نخست دست یافت.

محمودی ادامه ‌داد: در گروه کمربندهای قهوه‌ای و مشکی رده نونهالان نیز باشگاه حق نظری با ۱۷ امتیاز تیمی، ۲ صدرنشینی و ۱۹۰.۷۴ امتیاز انفرادی بعد از تیم‌های صنعت مس کرمان (الف) و (ب) در رده سوم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نتایج انفرادی نیز عرفان بیگی و امیرحسین مرامی در رده سنی نونهالان کمربند قهوه‌ای و مشکی، آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و آیدین بهاری در رده سنی خردسالان و نونهالان، امیر داداش‌زاده و مبین اکبریان در رده سنی نونهالان و نوجوانان موفق به کسب عنوان نخست کمربندهای مختلف شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.