تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

یک دهم بودجه سال ۹۹ شهرداری به توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اختصاص یافت

  • کد خبر : 12272
  • 26 آذر 1398 - 13:27
یک دهم بودجه سال ۹۹ شهرداری به توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اختصاص یافت
شهردار ارومیه گفت: یک دهم بودجه سال 99 شهرداری جهت توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه اختصاص می یابد

 

محمد حضرت پور در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل در محل آمفی تئاتر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه با تبریک این روز به تلاشگران این  قشر بیان کرد:  برگزاری چنین مراسمات گرامیداشتی فرصتی است  از تلاش های این قشر که در توسعه و عمران شهری نقش دارند تشکر و قدردانی شود.

 

وی با اشاره به توسعه و عمران شهری در ارومیه،  افزود:  توسعه و عمران شهری در ارومیه در سایه وفاق و وحدت شورای اسلامی شهر، دستگاه های اجرایی  و شهرداری ارومیه رقم خورده است  و امید است این وفاق به هیچ وجه از بین نرود.

 

شهردار ارومیه  با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین در بعد هایی چون  اجتماعی  و امنیتی  بررسی شود،  تصریح کرد: از سال ۹۱ تا تاکنون افزایش مصرف بنزین داشته ایم که در صورت عدم مدیریت مصرف بنزین با تبعات اقتصادی و امنیتی  روبرو خواهیم شد.

 

حضرت پور با اشاه به فرموده مقام معظم رهبری که در جنگ تمام عیار هستیم، خاطرنشان کرد:  اگر امروز پلایشگاه های نفت  مورد آماج حملات قرار گیرند صف های چند کیلومتری درجلوی  پمب بنزین به وجود می آید  و ۰ ۴ میلیون لیتر تولید بنزین  از چرخه تولید خارج می شود.

 

وی با اشاره به بعد اجتماعی افزایش قیمت بنزین، بیان کرد: ۵۰ درصد  مردم در کشور فاقد خودرو هستند و این از عدالت به دور است که این  درصد  ازثروت خدادای یعنی بنزین بهرمند نشوند.

 

شهردار ارومیه ادامه داد:  بدلیل جنگ تمام عیار دشمنان با ما ، تصمیم افزایش قیمت بنزین صورت گرفت تا با آن تصمیم کشور از بحران های اتی خارج شود.

 

حضرت پور از مجموعه حمل و نقل و رانندگان از بابت اینکه در این وضعیت کنونی،  نظام جمهوری اسلامی ایران  را تنها نزاشتند نهایت تشکر و قدرانی را کردند.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.