تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

یک میلیون بسیجی آماده جان فشانی در راه سلامت مردم است

  • کد خبر : 17627
  • 05 آذر 1399 - 13:19
یک میلیون بسیجی آماده جان فشانی در راه سلامت مردم است
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: یک میلیون بسیجی ساماندهی شده در نقاط مختلف این استان وجود دارد و آمادگی دارند تا برای سلامتی مردم جان خود را فدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری گوروش، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری اظهار داشت: هر کاری که برای سلامتی مردم اثرگذار باشد با جان فشانی انجام خواهیم داد و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: تلاش در راه سلامتی مردم در شرایط کنونی یک انقلاب برای سلامتی مردم است که توسط بسیجیان جان بر کف انجام می‌شود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی تصریح کرد: عملکرد بسیج در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی درخشان بود و در تاریخ مثالی ندارد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار شهسواری خاطرنشان کرد: بسیج در تمامی مراحل سازندگی، اجتماعی و فرهنگی در صحنه حاضر بوده و در حال حاضر نیز در حوزه سلامت آمادگی کامل دارد تا اثرگذاری چشمگیری داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین در شرایط موجود کرونا، بسته‌های معیشتی ۵۰۰ هزار تومانی نیز طی هفته بسیج در آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی تاکید کرد: بسیج یک فرهنگ است و شما در دوران جوانی مدال افتخارآفرین بسیج را بر سینه زده‌اید و از لذت بسیجی بودن بهره‌مند شده‌اید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.