تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

۱۰۰ روحانی در قالب گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا داوطلب شدند

  • کد خبر : 14014
  • 04 فروردین 1399 - 8:00
۱۰۰ روحانی در قالب گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا داوطلب شدند
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: گروه های جهادی ۵ نفره برای مقابله با بیماری کرونا تشکیل شده است و در این راستا ۱۰۰ نفر از طلاب و روحانیون در قالب گروه‌های جهادی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

حجت الاسلام محمد داداش زاده با بیان اینکه هدف از تشکیل این گروه‌های جهادی کمک در راستای مقابله با ویروس کرونا و همراهی با مردم در زمینه ضدعفونی اماکن عمومی و نیز مساجد عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا ۱۰۰ نفر از طلاب و روحانیون در قالب گروه‌های جهادی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی پنج نفره بیشتر در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار فعال هستند افزود: تهیه محلول ضد عفونی کننده و پمپ سمپاش جهت ایزوله کردن مغازه‌ها و معابر عمومی شهرستان ارومیه از فعالیت های این گروه های جهادی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: از اواخر اسفندماه این اداره کل اقدام به تشکیل گروه‌های جهادی پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا متشکل از روحانیون، طلاب و اعضای هیئت‌های مذهبی کرده و توانسته‌ایم با پیگیری‌های مستمر، هر روز دو تانکر محلول ضد عفونی کننده از شهرداری ارومیه همچنین پمپ‌های سمپاش چرخ دار و کوله‌ای از سپاه پاسداران تهیه و در اختیار گروه‌های جهادی قرار دهیم.

 

حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به اینکه ضد عفونی کردن محلات مختلف شهرستان ارومیه هر شب ادامه خواهد داشت خاطر نشان کرد: ایجاد موکب‌های سلامت، شکل گیری گروه‌های همیاران سلامت، اجرای تیم فضای مجازی در رسانه به منظور تولید و نشر محتوا درجهت مبارزه با ویروس کرونا، آموزش‌های بهداشتی برای عموم مردم، همچنین تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی بین اقشار مختلف از دیگر برنامه‌های اجرایی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.