تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

۱۰۴ هزار خانوار روستایی و عشایری استان تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند

  • کد خبر : 17685
  • 09 آذر 1399 - 10:28
۱۰۴ هزار خانوار روستایی و عشایری  استان تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: ۱۰۴ هزار خانوار روستایی و عشایری تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایردر آذربایجان غربی هستند

یونس معزز در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری گوروش، اظهارداشت: همه اقشار جامعه نیازمند بیمه اجتماعی هستند و اولویت صندوق تحت پوشش قرار دادن اقشار آسیب پذیر است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر حدود ۱۲ هزار خانوار روستایی استان فاقد بیمه هستند، تصریح کرد: برنامه ریزی شده در مدت زمان کوتاهی همه این خانوارها تحت پوشش قرار گیرند.

معزز با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۴ هزار خانوار روستایی و عشایری تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایردر آذربایجان غربی هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۴۰۰۰ خانوار ساکن مناطق روستایی و عشایری استان مستمری بگیر بازنشستگی و ۱۳۲نفر مستمری بگیر از کار افتادگی این بیمه هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر آذربایجان غربی یاد آور شد: رشد عضویت روستاییان و عشایر استان  در این صندوق به دلیل مزایای این صندوق بسیار بالا و قابل قبول است طوری که در یکی، دوسال اخیر استان در جذب عضو جز رتبه های بالا ی کشوری قرار دارد.

معزز با اشاره به اینکه صندوق درتلاش است طرح جذب یک میلیون عضو در کشور را در سال جاری اجرا کند، اظهار کرد: مهمترین هدف این صندوق تامین امنیت اجتماعی، توزیع عادلانه درآمد ها و مهاجرت معکوس به روستاها است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.