تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

۱۳ نشست مجازی در حوزه قصه گویی در آذربایجان‌غربی برگزار شد

  • کد خبر : 15718
  • 31 تیر 1399 - 10:14
۱۳ نشست مجازی در حوزه قصه گویی در آذربایجان‌غربی برگزار شد
مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی گفت:طی امسال ۱۳ نشست مجازی قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

جواد زاهدی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳ نشست مجازی توسط انجمن قصه گویی کانون برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه انجمن قصه گویی کانون آذربایجان‌غربی از فروردین سال جاری کار خود را آغاز کرده است؛ بیان کرد: این انجمن با دعوت از نویسندگان، مدرسان و قصه‌گویان مطرح کشوری و منطقه‌ای اقدام به برگزاری نشست‌های تخصصی متنوعی در حوزه قصه گویی نموده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: هادی ملکی مدرس قصه‌گویی، نویسنده و کارگردان، زهره پریرخ نویسنده و شاعر و شادی پاکزاد قصه‌گوی برتر منطقه‌ای از جمله مدعوین حاضر در این نشست‌های مجازی بوده اند که همزمان با شیوع ویروس کرونا در قالب ۳ کارگاه تخصصی دختران، پسران و بزرگسالان در پویایی این کارگاه‌ها نقش چشمگیری داشتند.

زاهدی گفت: لحن و بیان در قصه‌گویی، شناخت قصه، انتخاب قصه و پرداخت قصه از جمله محور‌های موضوعی هستند که در این نشست‌ها به آن‌ها پرداخته شده است.

وی اضافه کرد: صفحه رسمی انجمن قصه گویی کانون استان آذربایجان‌غربی به آدرس Ghesehgouee_azargharbi جهت دسترسی به منابع و فایل‌های تصویری ادوار مختلف جشنواره‌های قصه‌گویی کانون استان راه اندازی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی افزود: فراخوان بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون با فرم و محتوای جدید در مرداد ماه سال جاری منتشر و مرحله استانی آن همزمان با شب یلدا و مرحله منطقه‌ای و ملی در سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.