تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

۱۵۰ بسته‌ معیشتی در ماکو تهیه و توزیع شد

  • کد خبر : 15947
  • 16 مرداد 1399 - 8:43
۱۵۰ بسته‌ معیشتی در ماکو تهیه و توزیع شد
فرمانده سپاه ماکو گفت: ۱۵۰ بسته‌معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال در این شهرستان تهیه و توزیع شد.

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری با تاکید بر این که همزمان با دهه امامت و ولایت و در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و در جهت حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا ویروس اقدام به توزیع بسته های معیشتی در بین اقشار آسیب دیده شد، افزود: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۱۵۰ بسته‌ معیشتی در شهرستان تهیه و توزیع شد.

وی در ادامه ارزش ریالی کلیه این کمک‌ها را ۴۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این بسته ها توسط کمک‌های مالی بسیجیان پایگاه مقاومت و پاسداران سپاه ماکو تهیه شده بود.

فرمانده سپاه ماکو با بیان اینکه این همراهی‌ها موجب همدلی و انسجام بیشتر مردم شده است که بسیار ستودنی است، ادامه داد: رزمایش کمک‌های مومنانه همچنان در این شهرستان ادامه دارد تا بتوان کمک‌های بیشتری به نیازمندان صورت گیرد.

به گفته وی امروز مردم ثابت کردند به عنوان کلیدی ترین عنصر نگهدارنده انقلاب اسلامی همواره برای استمرار این نظام در صحنه حضور داشتند.

سرهنگ غفاری گفت: مرحله دوم رزمایش در سه مرحله در عید قربان تا غدیر، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر برگزار می‌شود و در این مرحله کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری می‌شود و از ظرفیت بسیجیان خیر استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.