تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

۳۰ خدمت تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری ارائه می شود

  • کد خبر : 17741
  • 12 آذر 1399 - 10:12
۳۰ خدمت تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری ارائه می شود
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی از ارائه ۳۰ خدمت این سازمان به صورت غیر حضوری خبرداد.

مقصود مقدمی‌کیا  با اشاره به خدمات سامانه غیرحضوری تأمین اجتماعی، اظهارداشت: خدمات سابقه‌ای دفترچه‌های تأمین اجتماعی، حمایت‌های کوتاه مدت، بازرسی و بخشی از خدمات ثبت‌نام کارفرمایان و بیمه‌شدگان از طریق این سامانه امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: همچنین خدمات ارسال لیست حق بیمه، مطالبه‌های کارگاهی، مستمری و چندین خدمات مرتبط با تأمین اجتماعی نیز در این سایت قابل دریافت است.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند در همه ساعات شبانه‌روز با مراجعه به سایت الکترونیکی https:// eservices.tamin.ir از خدمات غیرحضوری این سازمان بهره‌مند شوند.

مقدمی‌کیا بیان کرد: همچنین اپلیکیشن /mytamin/ قابل دریافت از سایت سازمان تأمین اجتماعی بوده و به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی است.

وی اظهار داشت: سامانه ۱۴۲۰ این اداره کل نیز به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه مشاوره‌های لازم به متقاضیان است و در صورت بروز مشکل، راهنمایی‌های لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: الکترونیکی کردن خدمات و کاهش مراجعه‌های حضوری از جمله اهداف و برنامه‌های مهم تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.