تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

۵۰۰ امدادگر در آذربایجان‌غربی برای پیشگیری از کرونا آموزش دیدند

  • کد خبر : 14041
  • 06 فروردین 1399 - 8:24
۵۰۰ امدادگر در آذربایجان‌غربی برای پیشگیری از کرونا آموزش دیدند
مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: ۵۰۰ نفر از امدادگران، داوطلبان، جوانان، نجات‌گران و کارکنان هلال احمر این استان برای پیشگیری از کرونا آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

سعید رهبرسوره بیان کرد: ۱۶ هزار داوطلب در هلال احمر آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کنند که در راستای اجرای طرح غربالگری و تبسنجی آموزش‌های لازم را به اقشار مختلف ارائه می‌دهند.

 

وی افزود: نیروهای هلال‌احمر در تمامی ورودی‌های شهرستان‌های آذربایجان‌غربی به غربالگری مسافران ورودی اقدام و افراد مشکوک را به مراکز درمانی اعزام می‌کنند.

 

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکنون عملیات غربالگری ۷۵۰ هزار نفر در مبادی ورودی استان توسط امدادگران هلال‌احمر انجام شده‌است.

 

رهبرسوره خاطر نشان کرد: از ابتدای اجرای طرح غربالگری تاکنون ۳۰۰ نفر مشکوک به کرونا دارای تب و علایم بیماری در ورودی‌های شهرهای استان شناسایی شده و به مراکز درمانی در سراسر استان معرفی شده‌اند.

 

وی اضافه کرد: این نهاد در اجرای این طرح ملی با بهره‌گیری از نیروهای خود با آمبولانس آماده و تجهیزات کامل در کنار پلیس، دانشگاه علوم پزشکی و راهداری در این پست‌ها حضوری فعال و تاثیر گذار دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.