تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

۵۰۱ شعبه برای اخذ آرای مردم پیش بینی شده است

  • کد خبر : 13106
  • 11 بهمن 1398 - 8:31
۵۰۱ شعبه برای اخذ آرای مردم پیش بینی شده است
فرماندار ارومیه گفت: برای اخذ آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ارومیه ۵۰۱ شعبه پیش بینی شده است.

علیرضا ملامحمدی زاده با بیان اینکه ۵۰۱ شعبه برای اخذ آرای مردم پیش بینی شده است. اظهار کرد : از این تعداد، ۴۹۴ شعبه ثابت و سیار برای اخذ آرای حوزه انتخابیه ارومیه یک شعبه برای انتخاب نماینده ارامنه شمال و ۶ شعبه نیز برای هموطنان اشوری وکلدانی در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: تعداد عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت و انتظامی برگزاری انتخابات در این شهرستان ۱۲ هزار نفر است.

 

فرماندار ارومیه تصریح کرد: تامین نیروی انسانی برای شعب اعم از اجرایی و کاربر رایانه ای، تامین خودروی شعب و ستاد، تامین تجهیزات رایانه ای، مکان سنجی شعب اخذ رای، ثبت نام و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان و ابلاغ به آنها، تامین اقلام و وسایل مورد نیاز اخذ رای، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای عوامل اجرایی و برای نامزدها، تهیه و توزیع دفترچه‌های قوانین و مقررات برای داوطلبان و عوامل اجرایی و تمهیدات لازم جهت انتشار آگهی انتخاباتی از جمله اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر و سالم انتخابات در این شهرستان است.

 

ملامحمدی زاده خاطر نشان کرد: تمامی نیرو‌های برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارند تا این انتخابات را هر چه باشکوهتر و بدون هیچ گونه مشکل برگزار کنند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.