تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

۶۰ درصد متقاضیان طرح مسکن ملی در آذربایجان غربی تایید صلاحیت شدند

  • کد خبر : 13416
  • 27 بهمن 1398 - 8:48
۶۰ درصد متقاضیان طرح مسکن ملی در آذربایجان غربی تایید صلاحیت شدند
آذربایجان غربی معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۶۰ درصد ثبت نام کنندگان طرح مسکن ملی در استان تایید صلاحیت شده اند.

جلال تقی دخت با اشاره به اینکه ۶۰ درصد متقاضیان طرح مسکن ملی در آذربایجان غربی تایید صلاحیت شدند بیان کرد : در مرحله اول ثبت نام طرح مسکن ملی ۴۷۸۰ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد نزدیک به ۶۰ درصد تایید صلاحیت شده و پیامک تکمیل مدارک برایشان ارسال شده است.

 

وی با بیان اینکه سهم استان برای فاز اول طرح مسکن ملی ۲۹۷۰واحد است، افزود: در ارومیه نیز صلاحیت ۷۵۶ نفر تایید شده و پیامک تکمیل مدارک برایشان ارسال شده است که تا پایان وقت اداری ۲۷ بهمن ماه مهلت دارند نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

 

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: کارهای کارشناسی زمین ها انجام و زمین ها مشخص هستند که بعد از تصویب نهایی شورای تامین مسکن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

تقی دخت با اشاره به اینکه در فاز اول طرح مسکن ملی ۹ شهرستان از آذربایجان غربی شامل طرح مسکن ملی شدند، خاطرنشان کرد: ثبت نام  فاز دوم طرح که از اواسط اسفند ماه سال جاری آغاز خواهد شد ۶ شهر جدید نیز به تعداد شهرهای مشمول این طرح اضافه خواهد شد

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.